HANDELSBETINGELSER

 

Generelle oplysninger
Hey Park
Entertainment World ApS
Gallerierne 1, Slotsgade 5
3400 Hillerød
CVR-nummer: 40086706
Tlf.: 71960899
Mail:info@heypark.dk

 

Betaling

Du kan betale med Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, VISA, MasterCard, og via
MobilePay Online eller Apple Pay.
Du kan også vælge at benytte Anyday eller ViaBill.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører
aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Med Anyday kan du dele din betaling op i 4. Du betaler 25 % når varen leveres, og det
resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så
længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle
webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her:
www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper
Vi tager ikke kortgebyrer, og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
EAN-offentlig er kun for myndigheder.

Fragt

HEY PARK tilbyder hurtig og sikker levering af dine vare igennem Post Nords forsikrede
pakker.
Alle vores leveringer sker med Post Nord, og alle produkter bliver sendt som pakker, enten
omdelt eller til det valgte udleveringssted. Leveringen hos Heypark.dk koster 36 kr.
pakkeshop og 69 kr. med omdeling. Ønsker du andre leveringsmetoder eller evt.
afhentning skal du kontakte kundeservice for at aftale nærmere. Vi tilbyder gratis fragt ved
køb for over kr. 499,-.

Leveringstiden er som regel 1 hverdag såfremt produktet er på lager, lagerstatus kan ses
under alle modeller. Er pakken med dit produkt ikke ankommet i løbet af 5 hverdage bør
du kontakte kundeservice, som hurtigt kan lokalisere pakken.
Hvis leveringstiden afviger fra standarden, vil det stå under den enkelte model.
Leveringstiden afviger, hvis produktet ikke er på lager. Vi har generelt meget kort
leveringstid på alle vores produkter. Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål herom.

Modtager du en beskadiget pakke, bør du tage et billede af pakken og undersøge dens
indhold. Du kan derefter kontakte kundeservice, hvor I vil aftale, hvorvidt du skal have
pengene retur eller modtage en ny vare.
I tilfælde af at du har modtaget en pakke med forkert indhold, bør du kontakte
kundeservice hurtigst muligt, hvor du kan få byttet indholdet til det rigtige.
I tilfælde af at pakken har været åbnet, opfordrer vi til at du nægter at modtage pakken, da
dette vil være speditørs ansvar. Modtager du pakken og opdager efterfølgende, at den har
været åben, bør du straks derefter tage et billede og kontakte kundeservice. Når du
kontakter kundeservice sikrer det en hurtig behandlingstid, hvis du har dit ordrenummer
klar.
Vi sender til hele Danmark og alle ø’er. Ved ikke-brofaste ø’er gælder dag-til-dag levering
ikke. Her kan leveringstiden variere op til 5 hverdage.
Ved forespørgsel kan der laves aftale om levering til andre EU-lande end Danmark.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har
bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag,
hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag,
du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil
fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@heypark.dk eller benytte
standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os
besked.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen
tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en
skade under transporten.
Varer kan ikke returneres med normal post skal bestilles via vores retur portal hvor retu label bestilles. Dette gælder for: Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: (kr.45.-)

Ingen fortrydelsesret

Aftaler om logi, dog ikke til beboelsesformål, transport af varer, biludlejning, forplejning
eller fritidstilbud, når datoen eller perioden er aftalt. (Det sidste kan f.eks. være kurser,
forestillinger, stævner mv.) kan ikke fortrydes.

Varen stand når du sender i retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end
hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer,
kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens
handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få
fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af
varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet,
fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder
dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden
leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage
fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet,
medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os
dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Hey Park
Slotsgade 5, Gallerierne 1
3400 Hillerød
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen og kun med bestilt pakkelabel via vores returportal her på hjemmesiden !

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret,
ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer
inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal
altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så
vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Hey Park
Slotsgade 5, Gallerierne 1
3400 Hillerød
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
For at sikre dig en hurtig og god service vil vi opfordre dig til at tage et billede eller helst en
lille kort video, der illustrerer fejlen eller manglen, og derefter sende billedet samt video
med en detaljeret beskrivelse til info@heypark.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mail:
info@heypark.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere
varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Entertainment World ApS og opbevares i fem år,
hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og
behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og
må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger
en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på heypark.dk er Entertainment World ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle
tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være
hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem
til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid
med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@heypark.dk

 

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Hey Park
Gallerierne 1, Slotsgade 5
3400 Hillerød
info@heypark.dk
Husk at retur skal sendes via vores retur portal og med bestilte retur label.
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale
om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er senest opdateret d.26.02.2022